روش های درمان آلرژی فصلی به 3 روش

روش های درمان آلرژی فصلی
لطفا امتیاز دهید

آلرژی های فصلی ناشی از ضعف سیستم ایمنی بدن است که شمارا به دردسر میندازد . در این مطلب قراره روش های درمان آلرژی فصلی را باهم بررسی کنیم و از آنها در فصول مختلف سال استفاده کنیم . در روش های مصرف داروهای شیمایی مشکل شما به صورت کامل برطرف نمیشود و فقط آنهارا سرکوب میکند و تا آخر عمر باید دارو مصرف کنید . همانطور که هممون میدونیم این داروها عوارض زیادی برای بدن ما دارند و مارا به خطر خواهند انداخت . اما امروز قرار درمان کامل این آلرژی هارا یادبگیری و دیگه این مشکلات را به همراه نداشته باشی .

آلرژی ها رو میتونیم به دو دسته تقسیم کنیم : اولین دسته کسانی هستند که به فصول مختلف سال آلرژی دارند و دسته دوم افرادی هستند که به یک چیز خاصی مثل میوه ، گرد و یا … آلرژی دارند . حالا که انواع آلرژی هارو شناختیم ، آلرژی خودتون هم بررسی کنید تا ببینید توی کدوم از این دسته ها هستید تا بعد بریم سراغ درمان آلرژی فصلی .

روش های درمان آلرژی فصلی

3 روش برای درمان آلرژی فصلی

برای این که بتونید آلرژی را درمان کنید نیاز است تا این 3 راهکار را انجام دهید :

خلط و یا اخلاط را در بدنتون از بین ببرید ، مثلا اگر کسی غلبه سودا دارد باید بدنش را سودای ناسالم و اضافی پاکسازی کند . و یک نکته مهم دیگه هم این است که سیستم ایمنی بدنتون رو بالا ببرید که ما در حکیم باشیم محصولات طبیعی فراوانی قرار دادیم تا بتونید ایمنی بدنتون رو تامین کنید .

روش اول

در این روش باید چند ماده طبیعی را باهم مخلوط کنید و یکساعت بعد از شام میل کنید :

دوقاشق عسل + یک چهارم لیوان عرق نعناع ، یک چهارم لیوان سرکه طبیعی بقیه فضارا با آب پرکنید و یک ساعت بعد از شام میل کنید .

این شربت برای افرادی که غلبه سودا و یا صفرا دارند میتوانند استفاده کنند و کسانی که صفرا دارند بجای عرق نعناع از عرق کاسنی میتوانند استفاده کنند .

روش دوم

برای تهیه این شربت از 3 قاشق عسل ، 1 قاشق فلفل سیاه نیم کوب شده استفاده کنید و هر 8 ساعت یک قاشق مرباخوری میل کنید .

این شربت برای افراد بلغمی نیازه و اشخاصی که صفرایی هستند نیاز نیست از آن استفاده کنند و افرادی که سودایی هستند یکم سرکه اضافه کنند و میل کنند .

روش سوم

حجامت آلرژی انجام دهید و هرماه 3 مرحله انجام دهید .

چند نکته وجود داره که در ادامه مطلب آنهارا خواهم گفت : افرادی که بلغمی هستند و با روش اول درمان شدن خیلی نیازی به حجامت کردن ندارند ولی افرادی که صفرایی و سودایی هستند حتما باید حجامت کنند . نکته بعدی که وجود داره برای افرادی است که آلرژی به یک ماده خاص دارند هست ، این افراد در موقع حجامت این ماده را با خود ببرند و به حجام بدهند تا بر محل زخم بمالد و بدنتان در برابر آن ماده واکسینه شود . و نکته آخری هم این است که اگر نمیدانید به چه ماده ای حساسیت دارید به حجام بگوید تا مواد آلرژی خود را بر روی زخم شما بمالد تا بدنتان واکسینه بشه .

اینستاگرام حکیم باشیم را از دست ندید

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.