طرز تهیه کاچی

خواص کاچی
لطفا امتیاز دهید

در این مطلب قراره طرز تهیه کاچی را توضیح دهیم و از خواص این غذای خشمزه مطلع شویم . کاچی یکی از غذاهای خشمزه ای است که در بین ایرانی ها استفاده زیادی میشود و بخاطر طعم خوبی که دارد بسیار مورد توجه قرار میگیرد . کاچی انواع مختلفی دارد که از تفاوت آنها میتونیم به تغییر مواد آن اشاره کنیم ، برای مثال میتونیم بجای آب از شیر استفاده کنیم . کاچی بیشتر به عنوان یک غذای کمکی استفاده میشود و در فرهنگ ما ایرانی ها بیشتر برای بانوان از آن استفاده میکنیم که در دوران قاعدگی ، بعد قاعدگی یا در دوران عادت ماهانه بیشتر استفاده میشود تا بانوان بتوانند بدن خود را تقویت کنند و ضعیف نشوند .

طرز تهیه کاچی و مواد مورد نیاز :

آرد گندم یا برنج250 گرم
روغن حیوانی یا کره200 گرم
عسل500 گرم
زعفرانیک مثقال
آب یا شیر6 تا 8 لیوان
گلابنصف لیوان

برای تهیه کردن کاچی ابتدا آرد را تفت دهید تا به رنگ طلایی برسد بعد از آن روغن حیوانی یا کره را اضافه کنید و یک الی دو دقیقه آن را تفت دهید . آب یا شیر را میجوشانیم سپس عسل را به آن اضافه میکنیم تا عسل کامل در آب یا شیر حل شود و بعد از آن گلاب را به این مایع اضافه میکنیم .

شربت بوجود آمده را از صافی رد کنید و بعد از آن زعفرانی که با آب جوش حل شده را به آن اضافه میکنیم . بعد از اینکار شربت را به آرد سرخ شده اضافه کنید و آن را هم بزنید تا آرد کاملا صاف شود . بعد از اینکار کاچی بوجود آمده را میگذاریم تا به آرامی بجوشد تا وقتی که روغن بندازد ، اگر غلیظ بود میتوانید به آن آب اضافه کنید . وقتی کاچی به رنگ طلایی برسد یعنی آماده شده و میتوانید آن را نوش جان کنید .

طرز تهیه کاچی

خواص کاچی

این غذای خوشمزه خواص زیادی دارد که با خواندن آن شگفت زده خواهید شد و شاید به مصرف این غذای خوراکی بپردازید و حداقل هفته ای یکبار از آن استفاده خواهید کرد . از خواص بارز این خوراکی بخواهیم بگویم میتونیم به تقویت عمومی بدن اشاره کنیم و یکی دیگر از خواص مهم آن خونساز بودن آن هست که میتونه کم خونی شمارا درمان کند . یک تقویت کننده قوای جنسی است که هم برای بانوان و هم برای آقایان کارآمد و موثر است ، برای بعد از زایمان بسیار مفید است و میتواند مواد مغذی ای که در این دوران از دست داده اید را برگردانید .

برای دوران بعد از نقاهت میتونه برایتان موثر و مفید باشه و به درمان بدن خود بپردازید و برای دخترانی جوانی که به تازگی به سن بلوغ رسیده اند و پریودهای شدید شده اند میتونه مفید باشه تا بتونه ویتامین های مورد نیاز بدنشان را تامین کند . برای شب زفاف بسیار عالی هست و حتما پیشنهاد میشود تا از آن استفاده شود . برای اینکه بتونید اسپرم کم خود را تامین کنید و به حد مناسب برسید میتونید از این کاچی استفاده کنید . برای اینکه مردان میل جنسی خود را افزایش دهند میتوانند از این ماده خوراکی خوشمزه استفاده کنند .

( اینستاگرام حکیم باشیم )

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.