حفظ سلامت در پاییز

حفظ سلامت در پاییز
لطفا امتیاز دهید

در فصل پاییز بیماری های زیادی شکل میگرد و حفظ سلامت در پاییز شوار است برای همین قرار است در این مطلب نکات مهم برای حفظ سلامت در فصل پاییز را باهم یادبگیریم و از خود و خانواده خودمان محافظت کنیم . در فصل پاییز هوا سرد و خشک است که برخلاف طبع خون که گرم و تر است هست برای همین خونی کمتری در بدن ساخته میشود و همینطور یکی دیگر از عوامل بروز بیماری ها تغییر آب و هوا است که در روزها هواگرم است و شب و صبح هوا سرد ، برای همین بدن دچار بیماری میشود.

حفظ سلامت در پاییز

حفظ سلامت در پاییز

پاکسازی بدن

در این فصل خلط های زیادی در بدن بوجود می آید که باید آنهارا دفع کنید وگرنه در فصل زمستان فاسد خواهند شد وشمارا به دردسر خواهند انداخت . برای دفع خلط های بوجود آمده توسیعه میشه که استفراغ کنید تا آنها به خارج از بدن شما منتقل شوند . راه دیگه هم وجود دارد که خودتان را داروهای طبیعی و دوز پایین اسهال کنید تا بتونید این خلط و عفونت هارا را دفع کنید .

تغذیه مناسب

همانطور که گفتیم خلط ها در این فصل زیاد میشوند و باید آنهارا با روش های مختلف دفع کنیم و در تابستان بیشتر قوای بدن ما به علت گرمای زیاد از بین رفته ، برای همین در این فصل توسیعه میشود تا از غذاهایی که صرفا جهت پرکردن شکم هست اکیدا خودداری کنید . توسیعه میشود که در این فصل از غذاهای با مزاج گرم و تر استفاده شود چرا که همانطور که گفتیم این فصل سرد و خشک است و با استفاده از این مواد خوراکی بدن به تعادل خواهد رسید .

فعالیت های بدنی

در این فصل در جای سرد مستقر نشوید و سعی کنید لباس هارا به صورت کامل بپوشید و از کم پوشیدن لباس و بازگذاشتن سرد خودداری کنید ، چراکه در این فصل تغییرات آب و هوایی زیاد است و باعث میشود بدنتان سرد و گرم بشود یا سرما بخورید . در فصل پاییز از دوش آب سرد خودداری کنید ، زیرا باعث میشود منافذ پوست بسته شود و مواد زائد تبخیر نشود و در بدن بماند و باعث سرماخوردگی شود . در این فصل با شکم پرنخوابید زیرا بخاطر قوت کم و حرارت پایین غذا دیر هضم میشود و ممکن است به بدن شما آسیب برساند .

اینستاگرام ، حکیم باشیم را از دست ندهید .

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.