ماسک خاک رس قرمز برای پوست های معمولی

0رای کاربران

ماسک خاک رس قرمز

در انبار موجود نمی باشد

برچسب:

55.000 تومان

  • حکیم باشیم
  • ضمانت کیفیت
  • فوری
  • قم
نقد و بررسی تخصصی

نقد و بررسی

ماسک خاک رس قرمز برای پوست های معمولی

لطفا امتیاز دهید

ماسک خاک رس قرمز فواید زیادی برای پوست ما دارد و این فواید بخاطر وجود مواد معدنی آن است . خاک رس قرمز به صورت ارگانیک در اختیار مصرف کنندگان قرار میگیرد و 100 درصد طبیعی میباشد . در ادامه مطلب از خواص بی نظیر این ماسک صحبت خواهیم کرد پس در ادامه مطلب با حکیم باشیم همراه باشید .

خواص ماسک خاک رس قرمز

خاک رس قرمز را به صورت ماسک بر روی پوست صورت استفاده میکنند که فواید فراوانی برای پوست ما دارد و میتواند جوانی و زیبایی را به پوست ما هدیه دهد . از بهترین خواص این خاک میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

1-خارج کردن آلودگی های پوستی

خاک رس قرمز قدرت جذب بالایی دارد و باعث میشود تا آلودگی ها و سموم از زیر پوست شما جذب شود و پوست شما توسط این ماسک پاکسازی شود . هنگامی که به صورت ماسک این خاک را بر روی صورت خود میگذارید این سموم جذب ماسک خواهند شد و صورت شما پاکسازی خواهد شد .

2-از بین بردن چربی اضافی پوست

همانطور که گفتیم خاک رس قرمز قدرت جذب بالایی دارد ، بخاطر همین موضوع وقتی این خاک را به عنوان ماسک بر روی صورت خود قرار میدهید ، باعث میشود تا چربی های اضافی پوست که باعث میشود جوش و آکنه ایجاد شود را جذب خود کند و از بین ببرد . افرادی که دارای پوستی تقریبا چرب هستند میتوانند از این ماسک استفاده کنند ، برای مثال هفته ای 2 بار از این ماسک اگر استفاده کنند میتوانند چربی پوست خود را به تعادل برسانند و از بروز جوش و آکنه جلوگیری کنند .

فواید ماسک خاک رس قرمز

3-افزایش گردش خون

خاک رس قرمز باعث میشود تا جریان گردش خون در زیر پوست به خوبی جریان پیدا کند و پوست شما شاداب و سرحال به نظر برسد . با بالا رفتن گردش خون سلول های مرده پوست شما از بین میروند و پوست شما پاکسازی میشود .

4-تامین مواد مغذی پوست

بخاطر وجود مقادیر زیاد آهن در خاک رس قرمز ، رنگ آن قرمز است ، علاوه بر آهن موجود در این خاک مواد معدنی دیگری هم نیز موجود است که باعث جوانسازی و تقویت پوست میشود و نیاز مواد مغذی پوست را تامین میکند .

از دیگر خواص این ماسک میتوانیم به موارد زیر نیز اشاره کنیم :

  • تحریک گردش خون
  • از بین بردن سموم پوستی
  • تصفیه کردن بافت های پوست
  • از بین بردن لک های پوستی
  • روشن کننده پوست
  • سرشار از املاح معدنی که برای زیبایی پوست مفید است
  • نرم کننده پوست
  • پاکسازی تخصصی منافذ پوست

اکنون شما فواید ماسک خاک رس قرمز را متوجه شدید و اگر نیاز به این ماسک دارید میتوانید هم اکنون آن را حکیم باشیم تهیه کنید . باید توجه داشته باشید که نوع پوست خود را ابتدا بشناسید و سپس اقدام به خرید ماسک کنید . این ماسک مناسب پوست های معمولی است که نه چربی زیادی دارند و نه پوست خشکی دارند . اگر پوست شما خشک است میتوانید از ماسک خاک رس سفید استفاده کنید تا نیاز های پوستی خود را برطرف کنید . با توجه به شرایطی پوستی خود اقدام به خرید انواع ماسک کنید همچنین میتوانید ماسک خاک رس سبز که مناسب پوست های چرب است را از عطاری آنلاین حکیم باشیم خریداری نمایید .

اینستاگرام حکیم باشیم

نمایش کامل نقد و بررسی
امتیاز و دیدگاه کاربران
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید افزودن دیدگاه

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخ

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش
انصراف ثبت پرسش