شامپو بدن ابریشم- جوان کننده پوست-دارای خصوصیت آبرسانی

0رای کاربران

body shampoo min

در انبار موجود نمی باشد

برچسب:

50.000 تومان

حکیم باشیم دارای مجوز قانونی از مرکز توسعه تجارت الکترونیک ، وزارت صنعت ، معدن و تجارت می باشد و میتوانید با خیال راحت از حکیم باشیم خرید کنید.جهت مشاهده مجوز کلیک کنید

  • فروشنده: حکیم باشیم
  • تضمین کیفیت کالا
نقد و بررسی تخصصی

نقد و بررسی

شامپو بدن ابریشم- جوان کننده پوست-دارای خصوصیت آبرسانی

1/5 - (1 امتیاز)

خرید شامپو بدن ابریشم

در صورت استفاده زیاد از صابون برای شستشوی بدن، چربی های طبیعی بدن نیز در آب حل می شوند و پوست بدن، به شدت خشک می شود. خشکی پوست بسیار پرخطر می باشد. در نتیجه خشکی پوست، خیلی سریع تر به بیماری ها مبتلا می شویم. امروزه با پیشرفت علم، دیگر جای نگرانی نیست. برای شستشوی بدن می توانید از شامپو بدن، به جای صابون استفاده کنید. شامپو بدن سلامت پوست بدن شما را حفظ می کند و احساس خوشایندی به شما دست می دهد. یکی از شامپو بدن های با کیفیت، شامپو بدن ابریشم می باشد.

ویژگی شامپو بدن ابریشم

شامپو بدن ابریشم دارای مواد مرطوب کننده و نرم کننده می باشد که باعث نرم و لطیف شدن پوست می شود. این شامپو دارای کربوهیدرات چربی، مواد معدنی، واکس، پروتئین های سیرین و فیبروئین می باشد. این شامپو بدن، حاوی ویتامین های E و A به مقدار زیاد می باشد. همچنین پروتئین های الاستین و کلاژن زیادی دارد. این شامپو همچون شامپو آرگان طوبی، خاصیت آبرسانی زیادی دارند و رشد سلول های پوستی را تحریک می کنند. این شامپو باعث آبرسانی و جوانسازی پوست می شود.

شامپو بدن ابریشم

خرید شامپو بدن ابریشم

خواص شامپو بدن ابریشم

شامپو بدن ابریشم دارای خواص بسیار فوق العاده ای می باشد. این شامپو به عنوان لایه بردار پوست عمل می کند و در مدت زمان کوتاهی، باعث سفیدی پوست شما می شود. همچنین این شامپو، پوست را سفت می کند و چین و چروک پوست را از بین می برد. به دلیل خواص ابریشم، توانایی از بین بردن پف زیر چشم ها را نیز دارد. از دیگر خواص این شامپو، این می باشد که به رفع جوش های سر سیاه بدن کمک می کند.

خرید شامپو طبیعی

می توانید شامپو بدن ابریشم را با قیمتی بسیار مناسب از حکیم باشیم تهیه کنید. جهت خرید انواع محصولات آرایشیبهداشتی، به صفحه محصولات بهداشتی ما مراجعه کنید.

نمایش کامل نقد و بررسی
امتیاز و دیدگاه کاربران
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید افزودن دیدگاه

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخ

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش
انصراف ثبت پرسش