لوسیون بدن 100 درصد طبیعی- مرطوب کننده و آبرسان

0رای کاربران

Natural body lotion min

در انبار موجود نمی باشد

45.000 تومان

10 در انبار

  • فروشنده: حکیم باشیم
  • تضمین کیفیت کالا
  • ارسال فوری
  • ارسال از قم
نقد و بررسی تخصصی

نقد و بررسی

لوسیون بدن 100 درصد طبیعی- مرطوب کننده و آبرسان

لطفا امتیاز دهید

برای مرطوب نگه داشتن پوست گزینه های مختلفی وجود دارد مثل وازلین و روغن های مختلف که بخاطر چربی بالایی که دارند پوست مارا زیبا نمیکنند اما لوسیون های بدن بخاطر نداشتن چربی مازاد پوست مارا به خوبی مرطوب میکنند و آبرسان قوی برای پوست هستند .
اکثر مردم فکر میکنند که لوسیون بدن فقط برای مرطوب کردن پوست و از بین بردن خشکی پوست است اما نمیدانند که این محصول برای از بین بردن چین و چروک های پوست هم کاملا کارآمد است .

لوسیون بدن مناسب با نوع پوست

هرشخصی در دورانی در از زندگیش خشکی پوست را در بازه های زمانی مختلف تجربه کرده است که این خشکی پوست ممکن است بخاطر موقعیت مکانی زندگی فرد یا میتواند ارثی باشد . 70 درصد از افراد بالای 60 سال دارای خشکی پوست هستند .
لوسیون های بدن بهداشتی این مشکل را میتوانند به صورت حرفه ای و بدون ضرر حل کنند . بعضی از اشخاص فکر میکنند با شستن زیاد پوست صورت میتوانند همیشه پوست خود را مرطوب نگهدارند که این باور کاملا اشتباه است . با اینکار فقط و فقط ترشحات طبیعی بدن را از بین میبرند و نمیزارنند چربی پوست به حد نساب برسد . لوسیون های بدن با آبرسانی مناسب پوست همیشه پوست شاداب و مرطوب را به ما هدیه میدهند .

نمایش کامل نقد و بررسی
امتیاز و دیدگاه کاربران
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید افزودن دیدگاه

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخ

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش
انصراف ثبت پرسش