بره موم زنبور عسل 100 درصد طبیعی و ارگانیک

0رای کاربران

بره موم

در انبار موجود نمی باشد

65.000 تومان

10 در انبار

حکیم باشیم دارای مجوز قانونی از مرکز توسعه تجارت الکترونیک ، وزارت صنعت ، معدن و تجارت می باشد و میتوانید با خیال راحت از حکیم باشیم خرید کنید.جهت مشاهده مجوز کلیک کنید

  • فروشنده: حکیم باشیم
  • تضمین کیفیت کالا
  • ارسال فوری
  • ارسال از قم
نقد و بررسی تخصصی

نقد و بررسی

بره موم زنبور عسل 100 درصد طبیعی و ارگانیک

لطفا امتیاز دهید

یکی از چیزهای که به فکرتان میرسد این است که بره موم چیست ؟ بره موم توسط زنبورهای عسل برای محافظت از کندو خود استفاده میکنند و دیواره های نرم کندو را با این عسل درست میکنند . بخاطر خاصیت آنتی باکتریایی که دارد از شیوع بیماری جلوگیری میکند .

خواص بره موم

خواص ضد میکروبی که این عسل دارد قابل چشم پوشی نیست و جزو اساسی ترین خواص این عسل است که بخاطر همین بین افراد بسیار استفاده میشده ، هم در زمان گذشته و هم حال که متاسفانه در این زمان استفاده از این عسل کم شده و دلیل اصلی آن اطلاع نداشتن مردم و همچنین کم شدن کندو های طبیعی میتونه باشه . یکی دیگر از خواص این عسل ضد تومور بودن آن است که توسط محققان از آزمایش های انجام شده بدست آمده است اگر به صورت ارثی این مشکل را دارید میتونید با مصرف این عسل از تومور جلوگیری کنید . سیستم ایمنی بدن مخصوصا در فصل های سرد سال آسیب پذیر میشود که باید آن را تقویت کنید تا از بیماری های فصلی و شیوع بیماری های جدید جلوگیری کنید ، این عسل به شما کمک میکند تا سیستم بدنی خود را تقویت کنید و از آسیب پذیری آن جلوگیری کنید . گزینه های زیادی وجود دارد تا پوست شمارا در معرض خطر قرار دهد که میتونیم از شایع ترین آنها مثل آلودگی هوا ، اشعه خورشید ، دخانیات ، آکنه های پوستی و … اشاره کنیم که با استفاده از بره موم میتونید مشکلات پوستی خود را برطرف کنید و آسیب دیدگی های موجود را از بین ببرید . مشکلات روده روز به روز درحال گسترش است و مردم جهان بخاطر تغذیه نامناسب مشکلات رودوی را تجربه خواهند کرد ، برای درمان بیماری های رودوی میتونید از این عسل استفاده کنید و آنها را درمان یا از آنها جلوگیری کنید .

همانطور که گفتیم که این عسل قابلیت ضد باکتریایی دارد پس بانوانی که باردار هستند میتوانند از این عسل برای حفاظت از رحم استفاده کنند و از مشکلاتی که برای رحم بوجود خواهد آمد جلوگیری کنند . مشکلاتی که برای ریه بوجود می آید را میتوانید با این عسل درمان کنید که از جمله این بیماری ها میتونیم به آسم اشاره کنیم . در قدیم وقتی کسی به سوختگی دچار میشد برای ترمیم جای آن از این عسل استفاده میکردند که قابلیت ترمیم سلول های آسیب دیده و از بین بردن سلول های مرده و همچنین تقویت رشد سلول های جدید را دارد . این عسل از بوجود آمدن آب مروارید جلوگیری میکند همچنین برای سلامت دندان ها میتونه به شما کمک کنه . عفونت در مجاری ادرار تقریبا داره شایع میشه و یکی از درمان های این مشکل میتونه استفاده از این عسل باشه که این مشکل را از بین خواهد برد . برای تسکین دردها آلرژی که در زنان باردار شایع هست این عسل معجزه میکند .

بخام از دیگر خواص های این عسل بهتون بگم میتونم به کنترل و جلوگیری از سرطان و درمان نقرس بگم که به اینجا خطم نخواهد شد . بیماری های گوش تقریبا میشه گفت درمانش زیاد سخت نیست و این عسل میتونه برای درمان مشکلات گوش شما بهتون کمک کنه همچنین برای زخم معده میتونید و رفع این بیماری میتونید از این عسل استفاده کنید . در گذشته برای درمان سرما خوردگی از این عسل بسیار استفاده میشده که واقعا نتیجه عالی داره که نمیتونیم درباره اون اقرار کنیم .

نمایش کامل نقد و بررسی
امتیاز و دیدگاه کاربران
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید افزودن دیدگاه

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخ

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش
انصراف ثبت پرسش